Service agreements

DEIF’s service agreements offer huge advantages in terms of priority and price.

The content of these service agreements may vary and can for instance include:

  • Dedicated contact person and global availability
  • Situation assessment reports
  • Frequent health checks of the installed DEIF equipment
  • Firmware updates and exchange of critical components
  • Tailored staff training sessions
  • Retrofitting offers
  • Test partner for new and innovative solutions

Please contact us for pricing details.

Looking for something else?

We're happy to assist you on location no matter where you are. We'll also help in specifying your power project for any land-based application, offering our cradle to grave services.

Avdelinger

  • All
{{ctrl.officeGroups[number]}}

Opplæring
Kontaktinformasjon

Tlf.:

Faks:

E-post:

Marked

Åpningstider

Service

Need help?

Simply grab the phone and give us a call or send an email. We'll get back to you quickly!

+45 9614 9600 |

Hjelp deg selv

Hele utvalget vårt med inngående teknisk dokumentasjon er fritt tilgjengelig for nedlasting.  

Ta en titt.

Tilbakestill filtre
Last alle relaterte produkter

Nyheter

Leter du etter programvare, dokumentasjon eller tekniske artikler?

Et unikt varemerke for DEIF i flere tiår, vi tilbyr gratis ubegrenset tilgang til programvareoppdateringer, teknisk detaljert produktdokumentasjon sammen med tekniske artikler til opplæring og inspirasjon om bransjerelevante temaer for morgendagen.