Support

All DEIF products come with complimentary telephone and online support, where our technical supporters are available to answer product-related questions and help with user-level queries. The support level covers assistance in working with and operating our products along with fault-finding support. Moreover, all technical product documentation is freely available for download from our website. The services included in the basic support level are free of charge.

DEIF is committed to being available to our customers and partners 24 hours a day, seven days a week, to guarantee the highest levels of service and support.

Complimentary support can for instance be:

  • Diagnose assistance
  • Product selection
  • Product configuration
  • Fault-finding
  • Operation/setup guidance

 Other inquiries:

  • Contact information and office hours for all DEIF offices
  • General questions: info@deif.com or call +45 9614 9614 (24/7)
  • Repair (RMA) - Return Material Authorisation

Need help?

Simply grab the phone and give us a call or send an email. We'll get back to you quickly!

+45 9614 9600 |

Avdelinger

  • All
{{ctrl.officeGroups[number]}}

Opplæring
Kontaktinformasjon

Tlf.:

Faks:

E-post:

Marked

Åpningstider

Service

Ser du etter noe annet?

Vi hjelper deg gjerne der du er, uansett hvor du er. Vi hjelper også med å spesifisere ditt kraftprosjekt for alle sjøfart- eller offshorebruksområder, hvor vi tilbyr service fra start til slutt.

Hjelp deg selv

Hele utvalget vårt med inngående teknisk dokumentasjon er fritt tilgjengelig for nedlasting.  

Ta en titt.

Tilbakestill filtre
Last alle relaterte produkter

Nyheter

Leter du etter programvare, dokumentasjon eller tekniske artikler?

Et unikt varemerke for DEIF i flere tiår, vi tilbyr gratis ubegrenset tilgang til programvareoppdateringer, teknisk detaljert produktdokumentasjon sammen med tekniske artikler til opplæring og inspirasjon om bransjerelevante temaer for morgendagen.